فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی | خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مرکز فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی، فروش کیت تحقیقاتی و تجهیزات آزمایشگاهی از معتبر ترین برندهای دنیا از جمله سیگما آلدریچ، مرک آلمان، ترموفیشر، پرومگا و … (خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی اورجینال)


شرکت سفیر آزما کیان

خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی

از برترین برند های دنیا با فاکتور رسمی و گارانتی بازگشت وجه در ایران


توجه: تمامی ماده ها و کیت های تحقیقاتی بیش از ۲۰۰ برند موجود می باشد!


جهت خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی:

تنها کافیست که با ما سفیر آزما کیان بگیرید.

سفیرآزماکیان|خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی
سفیرآزماکیان

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

سفیر آزما کیان وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد. ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک آلمان و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

تضمین بهترین قیمت

سفیر آزما کیان وارد کننده مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و دیگر برند ها و کیت تحقیقاتی می باشد و با قیمت رقابتی خود قصد جلب رضایت مشتریان خود را دارد.

گارانتی بازگشت کالا

هدف شرکت سفیر آزما کیان کسب رضایت و همکاری بلند مدت با مشتریان است. به پاس اطمینان شما جهت خرید، ما نیز محصولات خود را با گارانتی ارائه می دهیم.

مشتریان ما

سفیر آزما کیان سال ها تجربه فعالیت در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی دارد، مشتریان سفیر آزما کیان گواهی بر عملکرد شرکت در این سال هاست.

بهترین برند ها

سفیر آزما کیان وارد کننده و توزیع کننده برترین برند های دنیا از جمله سیگما الدریچ، مرک، ترموفیشر و ده ها برند دیگر در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی می باشد.

چرا سفیر آزما کیان؟

شرکت سفیر آزما کیان، مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی اصل بیش از ۲۰۰ برند شیمیایی و آزمایشگاهی می باشد.

(شرکت هایی همچون مرک، سیگما آلدریچ و …)

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی : قیمت های مناسب، گارانتی محصولات و موجودی بالای مواد شیمیایی آزمایشگاهی، کیت های تحقیقاتی، آنزیم ها و تمامی محصولات مورد نیاز برای انجام تحقیقات، فاکتور اصلی است که سفیر آزما کیان را از دیگر رقبای خود جدا می کند.

شرکت ما واردکننده بالغ بر ۲۰۰ برند معتبر تولید کننده مواد شیمیایی، کیت های تحقیقاتی و محصولات بیولوژیکی می باشد.

کادر کارشناسی خبره حاضر در شرکت سفیر آزما کیان، این امکان را مشتری می دهد که از طریق تماس تلفنی با شرکت و یا سایر راه های ارتباطی، درباره کالای مورد نیاز خود از ما مشاوره بگیرید و با خیالی آسوده خرید کنید.

هدف سفیر آزما کیان این است که به طور منظم بتواند نیاز محققین محترم و مشتریان خود را به خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی، با محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب، برطرف کند.

شرکت سفیر آزما کیان به طور مستقیم مواد شیمیایی شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ (sigma aldrich) را وارد می کند تا قیمت تمام شده برای مشتریان پایین ترین حالت ممکن باشد و مهم تر از آن،‌ نگرانی در مورد کیفیت و اصالت ماده شیمیایی آزمایشگاهی خریداری شده وجود نداشته باشد، چون ما محصولات خود را با گارانتی به شما می فروشیم.

جهت سفارش محصولات و مشاوره 24 ساعته با 09357007743 تماس بگیرید.

قیمت های مناسب و موجودی بالای مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد نیاز برای انجام تحقیقات، فاکتور اصلی است که سفیرآزماکیان را از دیگر رقبای خود جدا می کند. سفیرآزماکیان همچنین فروشنده تجهیزات آزمایشگاهی، کیت های تحقیقاتی و محصولات بیولوژیکی نیز می باشد که می توانید از طریق تماس با ما، درباره کالای مورد نیاز خود از ما مشاوره بگیرید و با خیالی آسوده خرید کنید.

هدف سفیرآزماکیان این است که به طور منظم بتواند نیاز محققین محترم و مشتریان خود را به مواد شیمیایی آزمایشگاهی، با محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب، برطرف کند.

برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد نیاز خود و اطلاعاتی که لازم دارید، با ما تماس بگیرید.

اقتصاد دنیا مدیون علم شیمیست و پیشرفت علم نیز مدیون تحقیقات بی پایان دانشمندان است. شرکت های تولیدی و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شتاب فراوانی به کار دانشمندان داده اند تا هر روز شاهد نوآوری های جذاب جدیدی در دنیا باشیم. شرکت سفیرآزماکیان با تکیه بر تجربه و دانش خود، طی سال های اخیر موفق شده که با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، اقدام به فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی اصل و با کیفیت تمامی شرکت های معتبر از جمله مرک، سیگما، پرومگا و … کند و خدمات بی شمار خود را به محققین شاغل در دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی یا صنعتی، ارائه دهد.

شرکت سفیر آزما کیان، مرجع فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران با امکان ارسال به سراسر کشور

 

سفیرآزماکیان

سایت و سامانه های بزرگ و ملی زیر نظر برند اول ایران در فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و صنعتی

(سفیر آزما کیان)

سامانه محیط کشت

مرجع فروش محیط کشت در ایران

بیوشیمی

مرجع فروش کیت تحقیقاتی در ایران

ایران مرک

نمایندگی رسمی فروش محصولات مرک آلمان در ایران

سیگما ایران

نمایندگی رسمی فروش محصولات سیگما آلدریچ در ایران

یکی از مهم ترین دغدغه های محققین، اصل بودن مواد شیمیایی خریداری شده است. کوچک ترین ناخالصی می تواند سنتز یا تست محقق را از بین ببرد و باعث زیان مالی و زمانی شود. ما محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا تحویل می دهیم.

شرکت سفیرآزما کیان این نوید را به مشتریان خود می دهد که تا زمان مصرف کالای خریداری شده در کنار شماست و محصولات خود را با تضمین ارائه می دهد. دیگر مزیت انتخاب سفیر آزماکیان تحویل کالا در کمترین زمان ممکن، موجودی بالا و قیمت مناسب می باشد.

اطلاعات تماس با شرکت سفیر آزما کیان

دفتر فروش: ۰۲۱۶۶۰۷۴۲۷۷ و ۰۲۱۶۶۳۸۷۲۸۳ و ۰۲۱۶۶۳۸۷۲۸۲

شماره تلگرام و واتس اپ جهت استعلام فوری : ۰۹۳۵۷۰۰۷۷۴۳

موبایل مدیریت : ۰۹۱۲۸۳۰۸۰۹۱

پست الکترونیک: safirazmakian@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : اتوبان نواب – بعد از پل سپه خیابان گلهای اول – ساختمان سهند – طبقه ۶ – واحد ۱۵