خرید مرک | خرید Merck | سفیر آزما کیان نمایندگی مرک merck

خرید مرک | خرید Merck

خرید مرک | خرید Merck

خرید مرک | خرید Merck

خرید مرک | خرید Merck :

خرید مرک : جیسون آپتر، سرپرست راه حل های تحقیقاتی بازاریابی استراتژیک و نوآوری در کسب و کار علوم زندگی Merck، می گوید که این قرارداد نمونه کارها سنتز شیمیایی خود را به قلمرو دیجیتال گسترش می دهد. او می گوید، Chematica می تواند فعالیت های خود را تکمیل کند، و کسانی که از واگن های شستشوی مواد مخدر Sigma-Aldrich تهیه می کنند، “با ارائه راه انقلابی برای مشتریان برای برنامه ریزی سنتز خود را.” Apter ادعا می کند که لینک مستقیم به مواد اولیه لازم برای اولین راه حل “طراحی برای خرید” در صنعت خواهد بود.


Merck در حال خرید شرکت Chematica، اختراعات علمی Grzybowski (GSI) است که به نام Bartosz Grzybowski از موسسه ملی علوم و فناوری Ulsan، کره جنوبی، و آکادمی علوم لهستانی به نام “Chemia” و “Grzybowski Scientific Inventions” Grzybowski به دنیای شیمی می گوید: “ما همه با سیگما آلدریچ رشد کردیم، بنابراین من واقعا این چشم انداز را دوست دارم.” در حالی که هیچ جزئیات مالی اعلام نشده است، وی توضیح می دهد که سرمایه گذاری در این ابزار به دلیل پیچیدگی آن مهم است، که تا کنون دسترسی آن را محدود کرده است.

قدرت Chematica از قوانین و الگوریتم های پیشرفته تولید آلکالنی تعریف شده توسط متخصص تعریف می شود که میلیون ها نقطه داده و مسیر را برای یافتن راه های ارزان تر برای ساخت مواد شیمیایی اسکن می کند. Apter می گوید: بر خلاف تعدادی از راه حل های دیگر در بازار امروز، بر اساس ادبیات نیست، بلکه مقدار باور نکردنی دانش شیمیایی را در بر می گیرد و در عرض چند ثانیه پردازش می کند. این ابزار علاوه بر سرعت بی نظیری که دارد، مسیرهای مصنوعی قابل رویت و بهینه را در برابر اهداف شناخته شده و پیشین ناشناخته ایجاد می کند – قابلیت هایی که بی نظیر باقی می مانند.

 

این مطلب را از دست ندهید :
سیگما آلدریچ و مرک آلمان

این ادعاهای فوق العاده با برخی از شیمیدانان، به خصوص توسعه دهندگان و کاربران دیگر ابزارهای برنامه ریزی واکنش، احتیاط کرده است. بخشی از آن این است که تا کنون تعداد کمی از آنها قادر به دسترسی به Chematica بوده اند، گرچه Grzybowski می گوید که کاربران در هر دو دانشگاه و صنعت وجود دارد. او توضیح می دهد که به علت میلیون ها گام درگیر، ابزار را نمی توان بر روی یک کامپیوتر استاندارد اجرا کرد – به یک سرور 64 هسته نیاز دارد. Grzybowski می گوید که هر سرور حدود 20،000 دلار (15،500 پوند) هزینه می کند و GSI به تعدادی از کاربران کمک می کند که هزینه های آن را پوشش دهد. او امیدوار است که پشتیبانی Merck بتواند سیستم را در نهایت در سرورهای ابر اجرا کند.

در حالی که تایید Chematica گسترده نشده است، Apter تایید می کند که تجارت Merck Life Science با استفاده از ابزار خودمان کار می کند و [ما] در توانایی های خود اطمینان داریم. Grzybowski و تیم Merck می گویند که آنها قصد دارند نتایج خود را در یک مقاله منتشر شده بررسی کنند.

این مطلب را از دست ندهید :
چگونه ایمنی خود را در آزمایشگاه بالا ببریم

 

خرید مرک | خرید Merck

Share this post

Comments (6)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *