سپر محافظ برای آنزیم های حساس در سلول های سوخت زیستی | سفیر آزما کیان مواد شیمیایی آزمایشگاهی

سپر محافظ برای آنزیم های حساس در سلول های سوخت زیستی

سپر محافظ برای آنزیم های حساس در سلول های سوخت زیستی

سفیرآزماکیان|نمایندگی اصلی فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی

سپر محافظ برای آنزیم های حساس در سلول های سوخت زیستی

سپر محافظ برای آنزیم های حساس در سلول های سوخت زیستی

سپر محافظ برای آنزیم ها :  

محققان یک مکانیسم جدید برای محافظت از آنزیم های اکسیژن به عنوان کاتالیزورهای زیستی در سلول های سوختی ایجاد کرده اند. آنزیم هایی که به عنوان هیدروژنز شناخته می شوند، به همان اندازه به عنوان کاتالیزورهای فلزات گرانبها کارآمد هستند.

سپر محافظ برای آنزیم ها

مکانیزم جدید برای حفاظت از آنزیم ها:

اما وقتی که با اکسیژن تماس پیدا میکند، ناپایدار میشوند. بنابراین آنها هنوز برای برنامه های کاربردی فناوری مناسب نیستند. مکانیسم محافظتی جدید بر اساس آنزیم های مصرف کننده اکسیژن است که انرژی خود را از شکر دریافت می کنند.یک تیم بین المللی محققان یک مکانیزم جدید برای حفاظت از آنزیم ها از اکسیژن به عنوان کاتالیزورهای زیستی در سلول های سوختی توسعه داده است. آنزیم هایی که به عنوان هیدروژنز شناخته می شوند، به همان اندازه به عنوان کاتالیزورهای فلزات گرانبها کارآمد هستند.

این مطلب را از دست ندهید :
معرفی روش جدید کریسپر اسکیپ

اما وقتی که با اکسیژن تماس پیدا میکنند، ناپایدار میشوند. بنابراین آنها هنوز برای برنامه های کاربردی فناوری مناسب نیستند. مکانیسم محافظتی جدید بر اساس آنزیم های مصرف کننده اکسیژن است که انرژی خود را از شکر دریافت می کنند. محققان نشان دادند که قادر به استفاده از این مکانیسم محافظ برای تولید یک سلول سوختی کاربردی هستند که با هیدروژن و گلوکز به عنوان سوخت استفاده می کنند.

گروهی از مرکز الکتروشیمیایی  در مطالعاتشان نشان داده اند که هیدروژنها میتوانند از اکسیژن با استفاده از آنها در یک پلیمر محافظت شوند. آدریان روف می گوید: “اگراین مکانیزم الکترون ها را مصرف کرد، باعث کاهش عملکرد سلول سوختی می شد.” “علاوه بر این، بخشی از کاتالیزور برای محافظت آنزیم مورد استفاده قرار گرفت.” بنابراین دانشمندان روش هایی را برای جداسازی سیستم فعال کاتالیستی از مکانیزم حفاظتی مورد بررسی قرار دادند.

  این مطالب را نیز از دست ندهید :

معرفی رشته شیمی دارویی

مرک آلمان

سیگما آلدریچ

 
این مطلب را از دست ندهید :
داروی جدید برای مبارزه با سرطان کشف شد
با تشکر مجله دانش شیمی و تیم پایان نامه من

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *