خرید و فروش آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال در شرکت سفیر آزما کیان

خرید و فروش آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال در شرکت سفیر آزما کیان

فروش اینترنتی سیگما آلدریچ

خرید و فروش آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال در شرکت سفیر آزما کیان

خرید و فروش آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال در شرکت سفیر آزما کیان

در حوزه خرید و فروش آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال شرکت سفیر آزما کیان مفتخر است که به عنوان نمایندگی معتبر فروش آنتی بادی از برندهای معتبر سیگما آلدریچ و مرک و … در ایران مشغول فعالیت می‌باشد و با توجه به نیازهای بازار خدمات گوناگونی در زمینه واردات و فروش آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال به محققین ارائه می‌دهد .

آنتی بادی چیست ؟

آنتی بادی پروتئینی است که در دستگاه ایمنی بدن به عنوان پاسخ علیه ورود اجسام بیگانه همچون ویروس، باکتری، سموم و … ترشح می‌شود تا به آن ها متصل شده و آن ها را خنثی و بی اثر سازد. ساختار آنتی بادی ها Y شکل بوده و از ۴ دسته پروتئین تشکیل شده است که این ۴ دسته شامل دو رشته سبک و دو رشته سنگین می‌شود که رشته سبک در تمام ایزوتایپ های آنتی بادی مشترک اما رشته سنگین متفاوت است. آنتی بادی ها بر همین اساس به ۵ دسته تقسیم می‌شوند.

  • رشته سنگین آلفا > آنتی بادی IgA
  • رشته سنگین گاما > آنتی بادی IgG
  • رشته سنگین دلتا > آنتی بادی IgD
  • رشته سنگین مو > آنتی بادی IgM
  • رشته سنگین اپسیلون > آنتی بادی IgE

آنتی بادی یا پادتن ها علاوه بر تقسیم بندی بر اساس زنجیره سنگین بر اساس نوع سلولی که از آن تولید می‌شوند به دو دسته ی آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال تقسیم می‌شوند . آنتی بادی مونوکلونال تنها از طریق یک اپی توپ توانایی اتصال به یک آنتی ژن خاص را دارد اما آنتی بادی پلی کلونال قادر است از طریق اپی توپ های مختلف به چند نوع آنتی ژن متصل گردد.

خرید و فروش آنتی بادی مونوکلونال

تعریف آنتی بادی مونوکلونال :

آنتی بادی مونوکلونال که به پادتن های تیره نیز شهرت دارد توسط سلول های سیستم ایمنی تولید می‌شوند و همه دارای یک دودمان سلولی و یک والد سلولی مشترک هستند. همه ی آنتی بادی های مونوکلونال دارای یک ظرفیت اتصالی به آنتی ژن هستند و همه به یک نوع اپی توپ متصل می‌شوند . ( اپی توپ در واقع ساختاری از یک آنتی ژن است که توسط پاراتوپ آنتی بادی شناسایی می‌شود. )

این مطلب را از دست ندهید :
محصولات بیولوژیک

نحوه تولید آنتی بادی مونوکلونال :

محققان ابتدا آنتی ژن هدف را به بدن حیوان تزریق می‌کنند سپس در بدن حیوان پاسخ سیستم ایمنی علیه آنتی ژن هدف ایجاد می‌شود. در مرحله بعد لنفوسیت های B را از بدن حیوان استخراج می‌کنند اما از جایی که این لنفوسیت ها به تنهایی نمی‌توانند در محیط خارج از بدن و در محیط های کشت به مدت طولانی زنده بمانند و رشد کنند آنها را با سلول های تومور که توانایی رشد و خاصیت نامیرایی دارند ادغام می‌کنند بدین ترتیب منبعی از سلول ها ایجاد می‌شود که می تواند آنتی بادی مونوکلونال را با سرعت و در مقادیر بالا تولید کند.

کاربرد آنتی بادی مونوکلونال :

از آنتی بادی مونوکلونال در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان ها استفاده می‌شود . لازم به ذکر است برخی از آنتی بادی های مونوکلونال که برای معالجه سرطان استفاده می‌شوند به عنوان یک داروی هدفمند هستند زیرا آن ها هدف خاصی را برروی سلول های سرطانی دنبال می‌کنند و با یافتن آن بر روی سلول سرطانی به آن متصل شده و آن را از بین می‌برند. این در حالی است که سایر آنتی بادی های مونوکلونال همانند ایمونوتراپی عمل می‌کنند یعنی باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی در برابر سلول های سرطانی می‌شوند تا بدن بتواند سریعأ سلول سرطانی را پیدا کرده و آن را نابود سازد. علاوه بر کاربرد آنتی بادی مونوکلونال در زمینه تشخیص و درمان انواع سرطان ها کاربرد گسترده تر دیگری نیز دارند که از آن می‌توان به مهار پاسخ ایمنی در پیوند اعضا، ساخت داروهای شیمی درمانی، درمان بیماری های خودایمن و … اشاره نمود .

درباره فروش محصولات مرک آلمان اطلاع کسب کنید.

خرید و فروش آنتی بادی پلی کلونال

تعریف آنتی بادی پلی کلونال :

آنتی بادی پلی کلونال توسط سلول های مختلف لنفوسیت های B در سیستم ایمنی تولید می شوند به عبارتی دیگر آنتی بادی های پلی کلونال دارای دودمان های سلولی مختلف هستند در واقع آنتی بادی پلی کلونال مجموعه ای از آنتی بادی هایی هستند که در برابر یک آنتی ژن خاص ایجاد شده و هر کدام به یک اپی توپ خاص از یک آنتی ژن متصل می‌شوند .

این مطلب را از دست ندهید :
چه عواملی باعث کاهش قند خون میشود

تولید آنتی بادی پلی کلونال :

تولید آنتی بادی پلی کلونال نسبت به آنتی بادی مونوکلونال به مراتب ساده تر و سریع تر است و با توجه به کاربرد آن مقرون بصرفه تر می‌باشد. برای تولید آنتی بادی پلی کلونال ابتدا آنتی ژن مورد نظر را به یک حیوان مناسب تزریق کرده و این تزریقات در طی یک دوره مشخص ادامه می‌یابد تا زمانی که حیوان بتواند آنتی بادی مورد نظر را تولید کند . در مرحله بعد از حیوان خون می‌گیرند و آنتی بادی های پلی کلونال را از خون حیوان استخراج می‌کنند .

کاربرد آنتی بادی پلی کلونال :

آنتی بادی پلی کلونال کاربرد های فراوانی دارد که بیشتر در موارد درمانی و تولید دارو استفاده می‌شود .

قیمت آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال

آنتی بادی ها با توجه به خصوصیات و ساختارهایشان دارای تنوع بسیار گسترده هستند به همین دلیل در تکنیک های گوناگونی همچون وسترن بلات، الایزا، فلوسایتومتری و … کاربرد دارند .

شرکت stسفیر آزما کیان به همت جمعی از کارشناسان باتجربه تشکیل شده و هدف اصلی این شرکت تأمین و عرضه انواع آنتی بادی پلی کلونال و مونوکلونال پرمصرف مورد نیاز در بخش های تحقیق و توسعه، مراکز دانشگاهی و پژوهشی، آزمایشگاه ها و… می‌باشد .

جهت استعلام موجودی و خرید و فروش آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال با شماره زیر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید .

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ و نمایندگی مرک آلمان و فروش کیت تحقیقاتی

تلفن فروش و مشاوره سایت 09357007743 فروش ویژه آنلاین و 24 ساعته

سیگما ایران + سفیر آزما کیان

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *